otvorimNazovite nas: +385 1 3638 444 ili pišite na info@nanofixit.com.hr 

NANOFIXIT
×
 x 

Košarica je prazna.

Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je KARIĆ AUTOMOBILI d.o.o., Andrije Žaje 5, Zagreb, a Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati virmanskom uplatom, općom uplatnicom ili pouzećem i pošalje narudžbu Prodavatelju. Putem web shopa Kupcu omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.

Valuta je hrvatska kuna (kn).

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju preko košarice i neopozivi su. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučiti će one koje može. S isporukom tih proizvoda poslati će Kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda.

Kupac može u roku od 3 dana otkazati isporuku preostalih proizvoda prema uputama na obavijesti o djelomičnoj isporuci.

PLAĆANJE

  • Opća uplatnica/Virman. Uplatom (internet bankarstvom ili uplatnicom) - zatražite ponudu telefonski ili sami napravite narudžbu webshopom po kojoj vršite uplatu virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom, po primitku uplate isporučujemo robu
  • Pouzećem. Kupac plaća gotovinom prilikom dostave robe kurirskom službom (GLS).
  • PayPal

UVJETI DOSTAVE

Dostavu robe vrši kurirska služba GLS i to isključivo na području Republike Hrvatske. Iznimno, roba može biti isporučena i na neki drugi način. Cijena dostave je okvirno 45,00kn, uvjete i način dostave možete pogledati na stranicama GLS-aa. Robu šaljemo na trošak i rizik kupca.

Dostava robe je besplatna za sve narudžbe.

Roba će biti dostavljena u roku 2-10 dana od primitka uplate.

REKLAMACIJE

Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku.

Neispravni uređaj možete dotaviti nama ili odnesti direktno u ovlašteni servis. Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo da li je neki proizvod ispravan ili ne niti odlučujemo o tome da li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije proslijeđujemo u ovlaštene servise. Ako je roba oštećena u transportu kupac ima pravo na besplatan servis od strane dostavljača. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.

Kontaktirajte nas

KARIĆ AUTOMOBILI d.o.o.

Andrije Žaje 5, Zagreb, Hrvatska
E-Mail: info@nanofixit.com.hr 

Telefon: +385 1 3638 444
GSM: +385 99 3638 000

pp

Newsletter

3u1b